You always smile

Jag är nu hemma efter en ytterst mysig kväll hemma hos Linn. Där jag har spenderat kvällen i deras röda och söta soffa. Som jag skrev tidigare så tittade vi på Idol och det var minst sagt riktigt spännande i slutet då Minnah och Jay stod där och låten skulle spelas. Turligt nog var det Jay som hade vunnit och jag och Linn skrek lite tyst av glädje. Hoppas det nu kan bli någonting av honom, så att han inte försvinner som Erik har gjort som vann förra året.

Jag hade verkligen inte tänkt lägga mig nu, så vi får se vad jag hittar på. Vårat internet är helknasigt så jag måste uppdatera sidorna x antal gånger innan de fungerar, så att sitta vid datorn är väl inte jättepeppande. Kanske kollar in någon bra film eller så.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inget fan av idol, men fan, Jay vet hur man sjunger ;)

2010-12-10 @ 23:44:16
Postat av: Mariélle

Jag studerar till lärare :-) Japp, åker den 20:e och är hemma den 21:a...Åker tåg, men längtar så grymt mycket! :-D :-D



Okej, men det låter ju bra! Kan tänka mig att det blir gode skönt med jullov nu? ;-)



Håller med att Jay skulle vinna, men jag hoppas att han kommer visa fram fötterna och gör fler plattor än bara denna han "får" så det inte blir som de flesta andra...

2010-12-11 @ 09:58:08
URL: http://maarrielle.blogg.se/
Postat av: linn

JAAAAAAAAY! :D

2010-12-11 @ 10:49:18
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback