You like the way I move

Fredag den 17/12-10

Som ni kanske förstår så sitter jag nu på fotografiska bilden och redigerar lite. Är nu klar med mitt skivomslag och jag måste väl säga att jag är rätt nöjd, även fast jag helst hade velat ha en låt av Muse. Så här kommer resultatet, dock har jag skrivit över den om någon skulle känna sig sugen att kopiera, vilket jag inte vill.



Modellen bakom är Maja!

Här kommer även en bild Maja tog på mig då vi var i studion. Då jag försökte att se en aning skräckinjagande ut, vilket jag kanske inte lyckades superbra med, men den blev väl helt okej ändå!



Nu ska jag fortsätta med arbetet. Har långdag idag, så det blir att ha ett hål fram till 12.35 innan jag har två labbar. 4 av 5 toasters, superkul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Just rawr.

2010-12-17 @ 22:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback