Alla hjärtans dag

Söndag den 14/2-10

Så är det alla hjärtans dag! Jag ursäktar min dåliga uppdatering, men jag har haft rätt mycket att göra nu under dagen. Som jag nu smått ska berätta om, även fast det inte är särskilt intressant.

Hade träning först mellan kvart i ett och halv tre, som började med jogging. GRYMT jobbigt! Även fast vi sprang mindre än förra gången var jag verkligen helt slut i benen då den riktiga träningen började. Benen darrade och värkte. Träningen i sig gick helt okej, kände i slutet att orken började ta slut, men man fick ta sig genom det också.

När jag kom hem hade mormor och morfar kommit till oss, så jag umgicks med dem och hade trevligt! Fick även 100:- av dem! Inte dåligt må jag säga :) Så nu ska jag köpa geléhjärtan så att det står härliga till, eller så sparar jag pengarna till klippningen på fredag? We'll see!

Nu ska jag göra lite matte, prov på fredag. Så jag ska göra några uppgifter, sedan ta det lugnt.



Till er fina läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback