Buddy Holly The Musical

Kvällen har varit riktigt spännande och rolig. Var som sagt och såg på Buddy Holly Musikalen. Som var riktigt bra! Trodde först att det skulle bli massor av musik, men det blev inte bara det. Mycket humor, sång(såklart) och teater. En häftig upplevelse med sjukt bra musik. Framförd mest av den berömda Brolle Jr, som är sjukt duktig på att sjunga. Han har verkligen det där rätta "soundet".



..sedan kan jag inte neka att han är grymt snygg heller.

Fick dock en grym huvudvärk under konserten, som jag faktiskt inte tror berodde på musiken, utan förkylningen och allt plugg den senaste tiden. Blir lite sömn och mycket plugg. Vilket inte blir så bra i slutändan.

Imorgon blir det att eventuellt fara upp till stan och kolla på mobilen som jag nämnde för ett tag sedan. Den nuvarande verkar vara inne på sina sista år nu. Vilket inte är så konstigt. Den har varit med ett tag nu.

Sovgott fina läsare :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

TACK så mycket ♥ Åh jag som älskar musikaler :)

2010-02-20 @ 00:16:11
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jaaa, så blir man lycklig av dom. Speciellt om där är kändisar med :D

2010-02-20 @ 00:24:46
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback