Filmkväll

Är nu hemma efter en skön och avslappnad kväll med Emelie och Linn. Var riktigt trevligt att träffa både Linn och Emelie, som det var ett grymt bra tag sedan man såg. Vi hyrde först film på hemmakväll, köpte godis samt dricka där också(Tack Emelies pappa!). Filmerna vi såg var följande:


Vi såg först "The Ugly Truth" som är en riktigt rolig film med mycket skratt och pinsamheter. En film jag starkt rekommenderar!

Den andra vi såg var "John Tucker Must Die" som också var en riktigt rolig film. Var ganska likadan genre som föregående film har. Det var dock inte som att "se om filmen", men nog fanns det vissa likheter. Båda var iallafall sjukt bra. Så jag rekommenderar er att se dem!

Måste bara observera att andra filmen som har en..kvinnokropp som filmfodral inte innehåller sådant. Man kan ana någonting sådant då man ser fodralet, men det innehåller någonting annat. I promise! Alltså inte allt för barnförbjuden :)

Nu snart ska jag lägga mig. Blir väl att sitta uppe ett tag till. Det är trots allt helg!


Kommentarer
Postat av: josefin

sv : vad bra ! :D

händer idag ?

2010-02-27 @ 10:39:46
URL: http://yossaneklund.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Visst är Edward och jag fina ihop? Haha ;) Åh den filmen är så jäkla skoj, men vibratorn hahaaa.



Godmorgon ♥ Idag kommer det upp en tävling på bloggen. Håll utkik ♥ ♥ ♥

2010-02-27 @ 11:31:12
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: josefin

sv : okej vilka lag är det ?

jag ska iväg till felicia nu !

2010-02-27 @ 13:37:59
URL: http://yossaneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback