Goodnight sweetheart well it's time to go

Ögonlocken är tunga, benen skakar, hela kroppen skakar, koncentrationen är på noll. Detta måste betyda att jag så snart som möjligt måste lägga mig och sova. En dag kvar, sedan är det helg. Jag fattar verkligen inte hur dagarna kan gå så jäkla fort. Snart är det väl sommar mitt i allt?! Inte nog med det så drömmer jag om fysik på nätterna. OM FYSIK?! Jag har börjat bli påverkad av skolan märker jag och det är inte på ett bra sätt. Hur kan man drömma om fysik? Jag fattar det inte, huvva säger jag bara!

Nu är klockan över halv, och som ni vet ska jag inte sitta vid datorn till längre än halv (A) Så godnatt :)


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Tack! :D

2010-02-12 @ 10:56:25
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback