I can't say I'm sorry.

Hockeyn med Carro ikväll var riktigt trevlig, rolig och framför allt spännande! Började med att Timrå låg över med målen, att de alltid låg över med ett mål, för det mesta. Ändå spelar både Skellefteå och Timrå väldigt jämt. Skottskillnaden låg i princip hela tiden på samma siffra fram till 3:e perioden. Där börjar det bli en viss skillnad. Då ligger SAIK under med 3-4 när Jimmie Ericsson lyckas redusera till 4-4. Så slutar den perioden och det blir sudden death. Spelet blir snabbt mycket hårdare, men SAIK lyckas göra mål, ingen mindre än Jimmie Ericsson. Vi vinner alltså två poäng. Vilket var mycket bättre än ett poäng om det skulle ha blivit oavgjort.

Efter matchen var det Fans corner. Som då innebär att två av spelarna, som har spelat under matchen, pratar om den spelade matchen samt skriver autografer. Jag hade VÄLDIGT tur som följde med just ikväll, för ingen mindre än David Rundblad var där. Lite utav en favorit för mig alltså. Så då fick jag hans autograf och av Yared Hagos som också var där.



Jag tog faktiskt med mig kameran. Så jag lyckades knäppa några bilder iallafall^^

For sedan förbi min kusin efter matchen. Var ett tag sedan vi sågs, så det var trevligt, även fast det bara blev en kort stund. Tog sedan bussen hem. Efter det har jag bara suttit och tittat på tv, OS.

Nu hade jag tänkt sitta vid datorn en stund till innan jag lägger mig. Imorgon får ni veta vad som händer just imorgon(hah).


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

roligt roligt!



sv: tack :D

2010-02-28 @ 11:35:40
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback