I'll give it to someone special.

Så är onsdagen slut. Som vanligt har veckan bara rusat förbi. Torsdag imorgon, vilket betyder att det bara är EN dag kvar innan vi har helg igen. Känns super!

Ikväll har jag gjort klart ett tyskaförhör som ska in imorgon, eller egentligen nästa vecka, men då är det bortgjort. Man ska allts ågöra ett eget, för att då kunna skriva meningar på tyska osv. En hyffsat rolig inlämningsuppgift. Annorlunda, men väldigt givande! Har även gjort klar engelskan, så nu har jag faktiskt ingen läxa. Eller jo, fysiken..*suck*. Får ta tag i den imorgon. Sången är nämligen även denna gång inställd, varför känns ganska privat. Så det får ni inte veta, tyvärr.

Nu ska jag snart lägga mig. Ska bara läsa tyskaboken, sedan väntar sängen och mina konstiga drömmar jag drömmer nu för tiden..



En trött Madde som nu säger godnatt!


Kommentarer
Postat av: Micke

Sången? Går du nån kör eller något?

Btw, jag skulle uppskatta om du kunde vara snäll och kika på kommentarerna på mitt inlägg "Det stora ämnet" på min blogg och skriva din åsikt (igen) om vad du tycker om kommentarerna Cecilia och jag skrivit. Oavsett om du håller med mig eller henne eller ingen.

2010-02-24 @ 22:51:01
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Micke

Sitter och halvsover nu.... Vad menar du med "I'll give it to someone special?" :O

2010-02-25 @ 03:01:36
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback