I'm burning...hot.

Fredag den 26/2-10

Om två dagar

Börjar med att ge er en..kluring. Vad händer egentligen på söndag? Det är bara att gissa på! :)

Idag har det varit en kortdag, vilket gillas starkt! Dock inte brandlarmet som helt plötsligt utlöstes. Vi tänkte först att det bara var någonting någon hade slagit på, men dörrar började spärras igen. Så vi gick och tog på oss jackor för att sedan bege oss ut i kylan. Jag säger bara : TUR ATT JAG TOG JACKAN! för det var förbannat kallt ute. Stackars Carro och Ramona fick gå ut i bara t-shirt och leggings. Huvva vad kallt det måste ha varit för dem. Så några i klassen samlades runt Ramona och värmde hon medans jag delade min jacka med Carro. Så småningom kom Elin, Sofia och Johanna också! Vet inte hur länge vi stod där, men i en kvart kanske? Blev grymt kallt mot slutet kan jag lova!

Varför brandlarmet slog igång? Jo, några på Balderskolan har no något slags projectarbete. Så endel sålde våfflor och endel sålde sockervadd. Mumms! (fick smaka av några, heh). Så det kan ha varit det som slog igång larmet. Tycker grymt synd om dem eftersom de lär få betala för utryckningen av brandbilar. Ja det kom alltså brandbilar till skolan..

Efter brandalarmet hade vi engelska och sedan slutade vi. 5 över ett alltså. INTE PJÅKIGT! Så nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ikväll blir det att vara med Linn och Emelie förmodligen.


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, älska brandlarm ;P

2010-02-26 @ 16:32:07
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: josefin

sv : förstå det men ganska roligt egentligen haha .. :D

2010-02-26 @ 20:11:01
URL: http://yossaneklund.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Thanks ;) Tittar inom och viskar GOOOD NAAATTTT ♥

2010-02-26 @ 22:59:04
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback