Jag är givmild

Torsdag den 11/2-10

Hallå vänner! Hur är det med er? Med mig är det bara bra, smått hungrig bara. Jag har på något sätt börjat bli mer hungrig på sistonde, kanske beror på dålig skolmat? Vad vet jag. Hur som helst är jag småsugen på någonting hela tiden(nej jag är inte gravid), vill alltså småäta, men det ska jag icket göra. Det ska man hålla sig från.

Just nu sitter jag och är smått orolig över fysiken som ska lämnas in. Var relativt klar med den, så jag tog den till skolan för att gå genom den med några i klassen. Så ska jag vara duktig att glömma den där också, där den egentligen hör hemma. Så nu sitter jag här och funderar om jag hinner att göra någonting på den innan den ska lämnas in.. Jag hoppas att jag hinner.

Nu ska jag fortsätta med engelskan som jag tog ett litet avbrott ifrån.



Bjussar på denna bild som jag även lagt upp till min header.


Kommentarer
Postat av: Mia R

det är en fin bild.

2010-02-11 @ 21:02:06
Postat av: wing

SÖTNOS!!



ja, det var det:( haha till och med lärarn sa till alla i klassen idag ba: ja, det gick ju inte så bra.. vet inte om det är ni som är dåliga lr om det är jag och lena som lär ut dåligt..



;);)

2010-02-11 @ 21:06:19
URL: http://wingzhou.blogg.se/
Postat av: Micke

Man ska faktiskt småäta, eller iaf äta många små mål under dagen för att hålla uppe blodsockernivån i en jämn nivå. Men det beror ju också på vad man äter, grönsaker, kyckling eller kakor/godis gör stor skillnad :)



Nästa vecka ska jag börja om att gymma, hoppas jag har motivationen tillbaka då. Ska beställa gymgrejer och så blir det att träna lika hårt som en Bigfoot på utedass med rännskita!



PS.Fin bild!

2010-02-11 @ 22:47:25
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback