Jag kommer med solsken till dig!

Måndag den 8/2-10

Godmorgon! Solen strålar inte lika mycket som den gjorde igår, men den syns allt bakom den moltäckta himlen.

Nu strax ska vi fara och hämta upp Linn, sedan blir det att fara och åka i rävabacken tillsammans med henne, Rebecka och Felicia. Linnea och Elin kunde inte hänga på, vilket var synd, men det blir nog roligt ändå :)

Kommer väl hem före middagen och efter det ska jag börja med fysikprovet vi fick hem. Som en hemuppgift som våran fysiklärare ska sätta betyg på. Jag ska också plugga på tyskan och kemin *suck*



En bild från lördagen hos Elmira. En del utav fruktsalladen som var delicious!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback