Klassfest numero..drei?

Fredag den 5/2-10

"I was so high I did not recognize, the fire burning in her eyes."

Dagens låt kanske man skulle kunna kalla den där? Egentligen spelades den bara nyss upp på Spotify, men vi kan ta den som dagens låt även fast jag har hört mer än miljoner utav låtar idag och ikväll.

Började med en relativt vanlig skoldag, förutom att vi hade kemi istället för biologi. Känner att jag börjar fatta kemin nu, lär dock bli mycket plugg imorgon på dagen eftersom jag inte har hunnit kolla genom den idag. Klassfesten ni vet. Slutade som vanligt just efter ett, så då prommenerade vi till Hemmakväll(som förövrigt bara är ungerfär, 20 meter från Balder) och köpte godis. Sedan följde vi Elmira till polisen för att kolla upp hennes pass. Efter det åkte vi med Elins pappa hem till Elin. Där kollade vi genom skolkatalogen, från topp till tå. Man märkte nya människor man aldrig sett förut. Ganska roligt faktiskt^^ Åt sedan tacos till middag, vilket var delicious! Efter det, klassfesten!

Den började väl och ja, vad ska man säga? Nog var den rolig alltid, med tårtbak och annat. Orkar dock inte beskriva den mer mer ord än en rolig kväll. Känner att ögonlocken håller på att slutas. Så jag ska nog själv sluta skriva och slänga mig i sängen snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback