Like a record baby.

Så är det åter igen kväll(Känns som jag börjar varje kvällsinlägg med den frasen, fast skriven på andra sätt. Har jag rätt eller?). Har bara tagit det lugnt ikväll, alltså suttit framför datorn och sett på tv. Kollade på damernas stafett och damernas curling. Ganska intressant och roligt att titta på. Känner mig som en gammal tant i 50 års åldern nu, men..jag får leva med det tills helgen är slut. Då slutar nämligen OS också.

En person som jag är sjukt imponerad på är Charlotte Kalla. I dagens stafett tar Olsson in och lägger sig i ledningen med några sekunders försprång. Sedan kommer..hmm..kommer inte ihåg vad hon heter. Hur som helst är hon påverkad över förkylningen som går i skidlandslaget, så hon var väl inte i toppform. Så då hon kommer i mål ligger hon ca en minut efter. Så är det Kallas tur att åka. Även hon har varit drabbad av förkylningen och vad gör hon inte? Jo hon tar in hela 40 SEKUNDER på den ledande..norskan? Hur som helst så gör hon ett SUPER lopp! Även fast hon nydligen har varit sjuk. Väldigt starkt gjort av henne. Sedan var det bara synd att sista tjejen inte orkar med de som ligger längst fram och hamnar tillslut på en 5:e plats. Vilket jag inte tyckte att vi förtjänade, men de gjorde sitt bästa. Så man ska inte klaga. Själv skulle jag just och pass kunna ta mig upp för de otroligt branta backarna de stakar upp för..

(Texten ovan kanske blev konstig, men det hela beror på att jag är trött..)

Nog med skrivandet för ikväll. Nu väntar sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback