My lovely guitar!

I all hast då jag städade rummet såg jag min fina gitarr i hörnet på min sackosäck. Kom på mig själv med att det var ett VÄLDIGT bra tag sedan jag spelade. Så jag tog fram den, kollade i min sångbok och letade åt någon passande låt. Insåg sedan att jag faktiskt har lärt mig att ta ut noter från musikkursen förra året, så istället för att ta ackord tog jag noter - som ett fingerspel ungefär. Så nu är jag helt fast. Sitter här i min ensamhet och plonkar på min gitarr, vilket jag älskar!



Gammal kärlek rostar inte som man brukar säga.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vill du bli på bra sommarhumör? Kolla in filmen jag lade upp nyss och svara på frågan haha ♥ ♥ ♥

2010-02-12 @ 18:57:37
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Daniela

Svar: Ingen orsak sötnos! Tack ska du ha.

2010-02-12 @ 19:21:27
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/
Postat av: Mia R

Kul med gitarr.

2010-02-12 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback