Se upp sa den blinde.

Hallå! Allt bra med er? Med mig är det helt okej, som vanligt då. Att gå till Kaplan idag var ingen höjdare. Var dessutom på ett ruskigt dåligt humör också. Så förlåt Carro att du fick stå ut med mig hela vägen dit..

Vi hade Bandy på idrotten idag. Riktigt roligt, även fast jag verkligen suger i bandy. Fick dock inte bollen särskilt mycket eftersom vi spelade alla i klassen på samma plan=smockat kring bollen. Var dock riktigt roligt :)

Igår gjorde jag snabbt en design till Jenny.



Så blev det alltså. Gjorde en ny header och bakgrund. Får se om vi kirrar text och annat sedan. Vad tycker ni om designen? Klicka på bilden för att komma till Jennys blogg. Annars klickar ni här.


Kommentarer
Postat av: Marica, Carolina & Emma

Vilken bra blogg! :)

Kram

2010-02-25 @ 19:25:21
URL: http://atleterochdieter.blogg.se/
Postat av: Mia

Den döve hörde när den stumme sa Se upp! till den blinde när den halte skulle gå.

2010-02-25 @ 19:53:31
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK ♥



Åh, fint det blev :) Skoj att fixa designer ju :)

2010-02-25 @ 20:48:50
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Micke

Du är ju riktigt duktig på göra headers! applåder

Tack föressten för din kommentar.

Jag vet att du är intelligent och kan tänka väldigt bra själv, men jag hoppas du tagit dig en funderare på mitt inlägg och att du är smart nog att inte vara som alla andra :)



Och vettu, "när jag var barn" flin så hade jag Tryck (man tryckte olika grejer som motiv på t-shirts osv) på A-torp och jag fick fara ända från Kaplan då för det tillvalet. Så det var ännu längre än vad du har ;)



Vad ska du göra på lovet då? Ut och åka skoter och isfiske i bikini med din gula mössa på fötterna? :P

2010-02-25 @ 21:39:07
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: mikaela

Du vet vad jag tycker om dina designer och headers, och kommer aldrig ändra mig om de. DU GÖR DOM SKIT FINA:D!!!

2010-02-28 @ 13:13:31
URL: http://lillmickaa.blogg.se/m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback