sömn

Lördag den 6/2-10

Godmorgon! I natt har jag verkligen fått sova ut. Somnade vid halv ett och vaknade halv elva. Tio timmar alltså! Känner att jag måste försöka få tillbaka all förlorad sömn som försvinner under veckorna. Så nu har jag väl fått tillbaka lite iallafall.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska sätta mig och plugga snart, sedan ska jag ut och ta några kort hade jag tänkt. Efter det får vi se om jag sticker till Elmira och äter middag där samt ser på melodifestivalen. Det återstår att se.

Har förresten beställt en klippning hos min kusin om två veckor. Känns skönt att få klippa upp håret igen, utväxten börjar bli allt för lång. Sedan är det gaaanska så risigt också!

Ha en trevlig lördag alla fina läsare :)


Kommentarer
Postat av: Elmira

KOOOOOOOOOOOOM :D

2010-02-06 @ 14:32:39
URL: http://elmirasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback