Stökigt!

Onsdag den 10/2-10

Hallå!

Idag hade vi det fruktade kemiprovet. När hon lämnade provet kände jag "Shit, det här kommer att gå åt helvette!", men jag lyckades lugna mig och lyckades svara på allt. Så jag hoppas att jag får ett hyffsat bra betyg iallafall.



När jag tittar på bilden kan jag verkligen inte fatta att jag förstår det mesta utav det. Helt sjukt!

Juste! Skulle lägga upp bilder från prommisen med Elmira igår!


    

Var ruskigt skönt att vara ute och gå med min vinterjacka som är tjock och alldeles mysig! Var även roligt att vara ute och gå med Elmira såklart :)

Nu ska jag sluta skriva och börja på fysiken och plugga på tyskan..

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback