There's a choise we are making.

Känner mig bättre ikväll. Både med humöret och förkylningen. Tror att jag fick en kraftig, men snabb släng av förkylningen, som jag nu hoppas kan gå över fort. Är inte så roligt att gå omkring och snörvla hela dagarna i ända.

Glömde berätta att vi idag skulle vara i små grupper och få respons på våra noveller vi skrev. Jag fick i princip ingen kritik, vilket måste ha betytt att jag hade skrivit det riktigt bra ändå. Eller? Känner mig iallafall riktigt nöjd över den. Vi fick dock ta hem den för att "finslipa den", så jag ska väl se om jag kan hitta någonting jag skulle vilja ändra på.

Nu ska jag lägga mig och sooovaaa. En lång dag väntar imorgon.


Kommentarer
Postat av: Micke

Svar: Jag tycker du ska köpa multivitamin och ta en sån varje dag, och se om det hjälper dig.



2010-02-18 @ 02:14:16
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Carolina

Me like muffins haha :) Rise and shine ♥ Glöm inte att dra förbi min blogg minst en gång under dagen ♥ ♥ ♥

2010-02-18 @ 10:05:45
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback