trötter

Torsdag den 4/2-10

Känner mig inte på blogghumör, men jag får väl försöka att få till ett hyffsat bra inlägg för er.

Skoldagen var riktigt bra idag! Även fast vi skulle gå till Kaplan, som gick riktigt fort. Jag och Elin har nog börjat gå ruskigt fort. För nog går vi fortare och fortare till och från Kaplan, vilket dock kan variera beroende på vädret. Hade även skidor på gympan idag. Vilket gillas starkt! Åkte med Joel och Carro och jag lyckades hålla mig på skidorna denna gång! Den omtalade backen var inte så uppåkt, så det var mestadels pudersnö, vilket är lättare att åka på. Så jag känner mig hyffsat stolt. Dock ramlade Joel och Carro, men de var duktiga ändå^^

Efter skolan åt jag middag och sedan stack jag till musikskolan för att sjunga. Efter det har jag pluggat engelskaglosor tills nu. Lite mer än en timma ungefär. Så nu är jag sjukt trött. Blir nog ingen kemi ikväll, ska istället hoppa in i duschen och sedan fika något. Sedan ska jag lägga mig tidigt!

Detta blir nog dagens enda inlägg, just för att jag är så trött. Uppdateringen imorgon lär också bli dålig eftersom det är klassfest. Så jag följer med Elin hem med bussen, sedan skjutsar hennes mamma upp oss till stan igen. Blir nog riktigt trevligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback