Veckorna går

Min uppdatering har varit ganska kass idag, men det beror helt på att min dag har varit rätt slapp. Har inte gjort särskilt mycket mer än att skotta. Blev två gånger sammanlagt. En på förmiddagen och en på eftermiddagen. var ganska skönt ändå. Blir ju som en riktigt bra träning det med. Är rätt lemmen i armarna och benen, så lite träningsvärk har jag allt fått ;)

Så får man åter igen peppa inför skola imorgon. Sista veckan inför lovet, som för övrigt bara är en vecka. Så den lär väl gå lika fort som skolveckorna? Fast man ska inte klaga. Vi har ju sedan påsklovet v.14 efter det. Så vi går ju bara tre veckor efter sportlovet. Inte illa pinkat!

Nu hade jag tänkt lägga mig och läsa lite. Ha en fortsatt trevlig kväll nattugglor :)


Kommentarer
Postat av: Marielle

SV: Haha det är härligt :D

2010-03-01 @ 17:05:49
URL: http://mmwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback