Är det gräsklipparen?

Jag saknar att vara ute och brumma med moppen. Att bara kunna fara vars man vill. Visserligen är det inte miljövänligt, men bättre att ta moppen än att ta bilen! Sedan kan man ju alltid gå om det inte är allt för långt, men det var inte poängen med detta inlägg. På något vis har jag börjat sakna sommaren, även fast vintern nästan klår sommaren! Jag saknar min älskade moppe som nu står inne i garaget och bara väntar på att få fara ut på nya upptåg!



Här är den ju! Visst, den är inte världens bästa och man kan verkligen inte lita på den. Ibland vill den verkligen inte starta, men på något sätt har en en plats i mitt hjärta. Långt där inne!

Küsse

Kommentarer
Postat av: Micke

Det finns ju elcyklar som är rätt miljövänliga, i princip så hjälper den en i uppförsbackar så att cykla blir skitlätt. Synd bara att de kostar sisådär 10,000kr.

2010-01-20 @ 20:33:54
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback