Årets och dagens första inlägg.

1/1-10

Kändes konstigt att skriva datumet där uppe, i alla fall -10. Man kan ju inte skriva -010 för då ser det ju ännu mer sjukt ut. Jag antar att man får vänja sig helt enkelt.

Så är vi inne på årets första dag och jag har baksmälla, nå naaaanting! Näe jag bara skojar. Sjukt trött är vad jag är! Vi somnade inte förräns efter halv fem i morse så man har inte sovit sådär jättelänge i natt, men det var värt det! Hade sjukt kul igår med massa spel, snack och skratt. Min mage värkte så grymt mycket i natt. Fattar inte att jag inte har fått träningsvärk.

Näe nu ska jag och min lillebror ta och fika lite. Blir mitt första mål på dagen, heh. Vaknade halv ett hos Elin så..

Küsse

Kommentarer
Postat av: Micke

Din lilla jäkel, du fick mig att hajja till där "Så är vi inne på årets första dag och jag har baksmälla, nå naaaanting!" asg Själv så var jag uppe till 03 och satt vid datorn och chattade, det var ungefär vad jag gjorde vid 12 slaget också. Nästa år så ska jag då göra allt för att inte vara sjuk, kan ju inte ha en sån knasig tradition :)



Vad spelade ni för spel? :)

2010-01-01 @ 14:15:37
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: felicia

GOTT NYTT ÅR! :D

2010-01-01 @ 15:40:02
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback