Back to School

Hallå! Kvällen har varit otroligt ohändelserik. Har som vanligt inte gjort någonting, men på något sätt är det grymt skönt. Kan säga att man verkligen vilar upp sig inför skolan så att säga. Nu när jag ändå kommer in på det där med skolan. Jag känner VERKLIGEN inte för att börja om. Imorgon är det torsdag, vilket betyder en dag närmare till skolstarten. Är det bara jag som tycker att lovet har gått sjukt fort? Man har just hunnit pusta ut innan skolan börjar om igen.. Detta känns inte bra! Nu gäller det bara att jobba sig genom skolgången tills sporlovet är v.10 om skolan nu inte skulle ha ändrat på det hela vill säga.

Nu när jag läser genom det jag skrev ovan verkar jag vara totalt emot skolan. Vilket jag såklart inte är, men för tillfället orkar jag inte plugga, jag orkar inte göra någonting. Jag tror att förra terminen körde slut på mig totalt. Får ta och börja lägga mig ännu tidigare än vad jag gjorde förut. Fast elva kanske inte är tidigt? Får börja sakta men säkert genom att ligga i sängen vid halv elva. Det låter som en bra idé!



Hittade denna "underbara" bild på Google nyss. Tyckte att den passade bra till inlägget, så som ni ser lade jag in den också!

Nu ska jag fortsätta att kolla runt lite, sedan väntar sängen på mig så snällt :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Micke

Man är alltid slö efter man haft lov, men efter första veckan i skolan så kommer man igång igen och så går det tillbaka till det normala.

Men klart.... lov är ju skönt att ha :)



Jag ska försöka ta tag i träningen ordentligt och sen får vi se vad jag ska hitta på :)

Då det är så kasst med jobb och t.om praktikplatser får man försöka hitta något annat att fylla vardagen med.



PS.Ska höra med min farsa om det där med nationalsången

2010-01-06 @ 23:43:25
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: S

sv; hihi tack så mycket =)

skriver mest om musik, rock etc, mycket om nyheter och sånt i musik världen och om min egen personlighet eller vad man ska säga.. =)

2010-01-07 @ 00:38:56
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Lovet har onekligen gått jävligt fort men det ska ändå blir rätt gött att komma tillbaka faktiskt ;)



sv; Nämen thanks a lot! :D Rock on man!

2010-01-07 @ 00:45:44
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: S

sv;haha ja precis :P

2010-01-07 @ 01:06:33
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback