Dagens I-landsproblem

Känner att min blogg har börjat bli tråkig nu igen. Kan bero på att jag inte gör alls mycket nu under dagarna. Blir att göra lite läxa, träna inför prov osv. Som då påminner mig att jag ska börja plugga inför biologiprovet som är nästa onsdag. Har en regel att alltid börja en vecka före så att man kan bocka av och se vad man kan och inte kan.

Jag råkade he upp såret idag. Eller egentligen är det ju "öppet" eftersom jacket blev så djupt och brett, men det hade väl lyckats lägga en tunn hinna av blodplättar över sig, men så skulle man duscha ikväll och "sprättar" upp alltihopa. Kan just och pass skriva med långfingret nu. Tar ont varje gång jag trycker med det. I-landsproblem, here I come!


Kommentarer
Postat av: evizen

Den snyggaste headern jag sett tror jag :) SVINsnygg

2010-01-27 @ 02:00:33
URL: http://www.metrobloggen.se/ewisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback