En lyckad quinna jag är!

Måndag den 25/1-10

Godkväll! Så var första skoldagen bortgjort och fort gick den också minnsan! Den var faktiskt riktigt okej idag, förutom mitt kuttsår på mitt långfinger på vänstra handen. Så duktig som jag är ska jag skynda mig på toa innan fysiklabben började(först kemilabb, sedan fysiklabb direkt efter). Jag stänger låset och lyckas på något förunderligt vis skrapa upp hela (okej inte hela) långfingret så att det tokblöder. Jag inser dock inte såret förrän jag skyndar mig till fysiken. Så jag skyndar mig åter igen in på en toalett, tar massor utav papper och virar det runt fingret.

Annars då? Var inte med på gympan idag p.g.a förkylningen, så jag, Ramona och Elin satt och kommenterade Volleyboll "matchen" som spelades. Mycket trevligt var det med mycket skratt också. Ett plus för dagen helt enkelt! :)

Nu ska jag göra kemin, sedan ska jag fortsätta på min tyska uppsats..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback