En ny mobiltelefon

Eftersom min andra mobil är..ja död och ska slängas. Så måste jag kolla om en ny. Har kollat omkring på olika sidor och fastnat för en mobil, som är miljövänlig och säljs för ett hyffsat billigt pris. Den har även det jag söker efter!



Den heter alltså Sony Ericsson J105 Naite. Den är gjord utav återvunnet material och skickar inte med någon pappersmanual. Manualen är inbyggd i telefonen. Den kostar på Elgiganten 1490:- vilket inte är sådär jättedyrt. Ska snacka med pappa och höra vad han säger. Han brukar kunna mobiler.

Om någon utav er läsare har en sådan, eller har hört talas om den. Vad säger ni, är den bra eller dålig? :)


Kommentarer
Postat av: Micke

Skitbra att du försöker vara miljövänlig, det försöker jag med :)

Såg ditt förra inlägg, så du är internetkändis nu p.ga bilden? ;D

2010-01-23 @ 17:12:52
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Micke

Förvånar mig inte att du håller med mig om mitt inlägg på min blogg, du brukar ju ha liknande synpunkter som mig och så är du ju riktigt smart också! :D

Bättre hålla sig borta från sånt så länge som möjligt. Onödigt göra livet mer komplicerat/svårt liksom.



Jag källsorterar papper,kartong,plast,matrester och så lämnar jag batterier i batteriboxen och lämnar elektronikskrot till återvinningen. Och glödlampor sparar jag tills jag har en drös trasiga och sen så hamnar de där de återvinns också (köper man nån lampa på en lampaffär tar de hand om ens gamla).



Ingen? Det var det jäkligaste, jag ska allt köpa en neonrosa mössa som du ska få skriva din autograf på! XD Kände igen byggnaden i bakgrunden, jag vill få det till att vara antingen i Bureå eller Ursviken?

Krya på dig!

2010-01-24 @ 00:31:32
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback