Hur håller man ett nyårslöfte?

Nu är det inte länge kvar innan skolan börjar om. Klockan är nu drygt kvart över tio och om en kvart ska jag ligga i sängen. Ni minns väl mitt nyårslöfte? Vet inte om jag kan hålla det ikväll eftersom jag måste packa både till fotbollsträningen och gympan imorgon. Så ikväll får nog bli ett undantag, men jag ska fortfarande försöka att komma mig i säng så fort som möjligt.

Nu måste jag försöka att få allt packat och klart. Morgondagen kommer att bli stressig vill jag lova!

Küsse

Kommentarer
Postat av: Micke

Hm, jadu ett bra sätt är ju att man ger sig själv ett straff om man inte lyckas. T.ex att man måste äta en tesked med Yes diskmedel om man inte gör som man ska göra. Ingen vill göra det så då ser man till att sköta sig! :D

2010-01-11 @ 13:39:37
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback