Kopfschmerzen

Hallå! Ursäkta för min dåliga uppdatering, men min dag har verkligen varit tråkig, så vad skulle jag ha bloggat om? Kanske om världens alla problem? Njaa..jag kände mig inte direkt sugen på det serrni(istället för serru eftersom jag faktiskt har mer än En läsare per dag*stolt*).

Ja som sagt har jag inte gjort mycket ikväll. Bara sett på tv, spelat GH & BH samt suttit framför datorn. Kände inte riktigt suget på att fara ut och springa, men imorgon blir det förhoppningsvis av!

Vad ska jag skriva mer? Jo jag har sjukt ont i huvudet! Vet inte varför, det kom helt plötsligt smygandes fram under kvällskvisten. Har nu druckit mängder utav vatten så att min mage skvalpar direkt jag rör på mig. Får hoppas att detta hjälper. Jag vet nämligen inte om jag kan ta in en alvedon i samband med tabletterna jag tar mot halsen(ja jag måste fortfarande dras med de förbannade tabletterna..). Så jag får leva med huvudvärk tills jag lägger mig, som förmodligen inte blir om allt för länge!



(Bild tagen från Google)

Sådär känner jag mig just nu^

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback