Lat, väldigt lat.

Tisdag den 5/1-10

Godmorgon! I natt har jag sovit sjukt gott. Inte vaknat en enda gång och i morse var det sista gången jag behövde ta tabletten. Sista tabletten tas nu mitt på dagen, sedan är jag fri. FRI SOM EN FÅGEL!

Just nu sitter jag här i halvblött hår och i en handduk. Duschade för kanske en halvtimma, men har inte orkat klä på mig än. Kanske borde göra det? Idag var det tänkt att jag skulle vara med Linn och Ville, men vi får se när det blir. Hur som helst blir det nog super :)

Nu borde jag faktiskt börja klä på mig. Vi hörs senare!

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. TACK!<33

2010-01-05 @ 14:33:26
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback