Let's Dance

Har ikväll sett på Let's Dance med mamma och lillebror, eller som jag kallar det "Låt oss dansa". De flesta var riktigt roliga och jag, med resten utav familjen, började gapskratta då Willy intog dansgolvet. Han är för härlig den där snubben. Det är ett som är säkert!



(Bild tagen från Google)

Här har vi ju den lilla busgubben! Jag hoppas han stannar kvar länge, då får man sig ett skratt varje fredag. Om man nu inte skulle ha någonting roligare för sig vill säga.

Någon annan som såg på Let's Dance? Vilka/vem tycker ni var bäst i sådana fall? Själv tycker jag nog att Claudia och Tobias var bäst! :)

Nu ska jag ta och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon för att hinna duscha, sedan sticker jag in till stan med Linn. Det blir nog super, som jag för övrigt säger om allt jag ska göra.

Ni måste sedan påminna mig om att berätta en sak. Känner att det förtjänar ett eget inlägg, som jag inte orkar skriva nu. Så om ni börjar undra så skriv en kommentar, så försöker jag att berätta det så fort jag har tid^^

Küsse

Kommentarer
Postat av: Micke

Är det om den där kostymnissen ni kastade snöbollar fyllda med ketchup på?

2010-01-09 @ 00:35:57
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback