Lov två veckor till

Måndag den 4/1-10

Godmorgon mina små äpplen! Har ni sovit gott? Själv lyckades jag inte somna förrän efter halv två. Var sjukt trött, rent utav övertrött, så det kanske var därför jag inte kunde somna? Hur som helst vaknade jag som vanligt halv tio för att ta min tablett. Måste nämligen ta tre stycken per dag och för att sprida ut det över den vakna tiden så tar jag första tabletten vid halv tio. Så mamma väckte mig som vanligt, åt snabbt lite fil, svalde tabletten för att sedan återgå till mitt sovande. Vaknade nästa gång vid elva då jag hör pappa ropa på min lillebror "Sparka upp storasyster nu!" heh..

Nu snart ska jag och mamma fara till konsum. Känns skönt att få röra på mig lite. Vet inte om det blir ut och springa idag, i sådana fall en kort tur. Är som småkyligt ute, -16 grader alltså.

Jag kan sedan inte fatta att om en vecka sitter jag i min fysiksal och har matte. Sjukt konstigt! Jag har börjat få lite ångest över att börja om. Skulle gärna vilja ha lov minst två veckor till..

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback