Mobilen övergav mig.

Min mobil har lagt av, igen. Kommer ni ihåg(ni som nu är gamla och trogna läsare) att min förra Nokia också gick sönder? NU har denna också gjort det och jag har inte ens haft den i ett år! Försökte ett tag i natt och i morse att få igång den medans Linn var hos mig, men den ville verkligen inte fungera. Så nu lever jag med min gamla Siemens som har varit med mig i några år. Ska jag berätta kort om den?



Här har ni först en bild på min lilla älskling som har varit trogen mot mig. Först fick jag den då jag gick i tvåan, använde den inte så lika mycket som man använder mobiler nu, men nog var den igång lite då och då. Hade den mobilen otroligt nog ända tills sjuan då jag fick min första Nokia, som för övrigt var rosa. Den fungerade från 7:an till slutet av 9:an, då la den av. Så då fick jag använda min Siemens i några månader. Efter det fick jag en ny Nokia, men en grå/svart. Den fungerade som jag sa i mindre än ett år och nu, ja nu lever jag med min gamla godbit igen.

Kanske ska ta och behålla den för gott? Eller..så inte.

Küsse

Kommentarer
Postat av: felicia

SV:inget speciellt.

Hsar du sett att det är någon som skickar medelanden till mig?!

2010-01-08 @ 20:16:27
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback