Näe hörrni små äpplen!

Blev inte att jag var med Elin ikväll som jag kanske redan hade skrivit? Jag minns inte. Hur som helst var jag med Linn och Emelie ikväll. En spårat rolig kväll, observera SPÅRAD. Såg på "Harry Potter och den flammande bägaren", då vi senare insåg att första "American Pie" filmen var. Så då såg vi på den istället. Sjukt rolig film alltså! Sedan spelade vi Wii, mario kart..heheh. Jag börjar bli ganska bra på det där nu. Kom etta på en bana jag annars alltid "ramlar" av från så att jag lyckas komma sist. Inte dåligt Madde, inte dåligt!

Nu hade jag tänkt lägga mig. ÄR HELVETES trött just nu! Jag håller helt ärligt på att somna, här där jag sitter!



Det jag köpte då:

Lång Colladetröja från Gina Tricot, 249:-
Jeansleggings från Gina Tricot, 179:-

Blev riktigt nöjd över köpen. Jag som älskar collage tröjor och sedan var jeansleggingsen så otroligt sköna, så det blev två bra köp!

Tänkte lägga upp en bild från mitt fönster. Ni vet, jag lade ju upp en bild för inte så länge sedan. Nu har det väl kommit liite mer snö..



Ja där ser ni. En väldigt vacker utsikt!

Näe nu väntar sängen hörrni. Vi hörs senare idag. Klockan är trots allt över midnatt ;)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback