Schema

Ojoj, nu är klockan mycket. Kan inte påstå att mitt löfte om att ligga i sängen halv elva har fungerat.. Har alltid blivit att jag har borstat tänderna vid den tiden, men man kan inte alltid vara exakt. Bara jag har någonting att gå efter. Så att jag inte lägger mig efter elva, då är jag bokstavligen död. Det är inte bra att vara då man går natur kan jag lova. Har hänt många gånger att jag bara har sovit fyra timmar per natt, men det berodde på andra saker. Som att jag tydligen inte ville somna. Ja ni vet då man ligger och snurrar..

Näe nu ska jag sluta babbla om det där. Lägger in mitt schema istället, som jag faktiskt är nöjd över. Har gjort om det så att den går efter mina lektioner, eftersom endel har sovmorgon och endel slutar senare.



Så ser det alltså ut. Ingenting att hurra högt för, men mycket bättre än mitt förra. Det var..ja inte att leka med.. Kolla även in min lunch på fredagen, den ser ut som en rast.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback