Skotern säger brumm brumm!

Så nu har man tagit sin "oskuld" med att köra(åka) skoter för i år! Var en helgalen kväll med Rebecka, Elin, Linnea, Ville, Victor, Jonte och Frans. Blev skratt, snack och skoter! Måste säga att Jonte är en väldigt galen grabb. Han körde fortare än vinden så att tårarna rann ner för kinderna. Sedan är han så otroligt smal, så jag trodde för en liten stund att jag skulle krama ihjäl honom, men vi tog oss tillbaka levande. Otroligt nog! Så nu luktar man skoter, vilket jag ger många tummar upp för(Y)



Nu ska jag borsta tänderna och sedan fixa lite med svenskan. Efter det väntar sängen, som alltid :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Storebror

Hum å du hade hjälm hoppas jag.....tror att han få svårt och hänga på ja....finns bara ett läge klos i mot styret men då är jag själv på skotern....tänkt dej för innan du åker med nån lite sprätt olyckor händer så lätt....

2010-01-20 @ 22:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback