Tjejkväll

Imorgon är det fredag. Gu se skönt(uttalas precis så som det står, norrländska ni vet). Jag kommer inte hem efter skolan utan stannar kvar och pluggar lite biologi. Sedan sticker jag, Carro, Ramona, Elmira och Johanna in till stan för att köpa lite smått och gott till kvällen. Blir nämligen en liten tjejkväll hemma hos Johanna. Det blir nog supermysigt! Ska ta med mig kameran och försöka att ta några bilder iallafall. Om jag sedan laddar upp dem är en helt annan historia. Hur som helst kommer inte uppdateringen att vara den bästa imorgon. Så ni får väl hålla utkik, kanske lyckas jag få låna Johannas dator? Det återstår att se.



Med denna bild säger jag godnatt och sovgott!

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; ne:] nu är det dej själv du pratar om !<3

2010-01-29 @ 15:42:31
URL: http://lillmickaa.blogg.se/m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback