Vet ni vad alla muskler heter, på latin?

Tisdag den 12/1-10

Hallå små äpplen! Jag har sjukt mycket träningsvärk nu, mestadels i benen, men också i en muskel på ryggen. En enda muskel, vad är detta? Mitt på ryggen till höger, en liten snutt där. Ska lägga in en bild, så att ni klart och tydligt ska kunna se vars jag har ont. Haha inte för att ni bryr er, men inlägget blir väl lite roligare om man har en bild med, eller hur?



Där kan ni se vilken muskel jag har ont i, bara en liten snutt utav den! Konstigt tycker jag..

Skolan idag har varit rätt lugn. Vi började med matte B idag och det var inte svårigheter. Gick in på mer algebra, som vi redan har hållt på med i matte A. Sedan hade vi fysik och efter det hål. Så jag och Elin straskade till Frasses för att äta, inga frukostkorvar skulle få landa på våra tallrikar. Mummsigt var det! Efter det började tyskan och efter det svenskan. Sedan slutade vi, halv tre. Grymt skönt!

Ikväll får vi se vad som händer. Hade tänkt ta mig en powerwalk för att "träna" bort träningsvärken, men vi får se hur det slutar.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör som eliten, vila dig i form;)

2010-01-12 @ 16:14:46
Postat av: linn

Sv JA Jag vet! :)

2010-01-12 @ 17:09:12
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Mia R

jag förstår du har alltså ont i en liten del av Trapetzius. Någonstans vid mitten av Columna vertebralis.

2010-01-12 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback