Ain't no sunshine when he's gone.

Lördag den 10/7-10

Godmorgon! Vädret är mulet, så det blev inget bad idag, synd. Varför har jag en känsla av att solen kommer att vara framme då jag börjar jobba på måndag? Jag vet inte, det är bara en känsla jag har..

Så nu under dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska väl försöka att packa upp väskan som fortfarande ligger öppen på golvet. Ikväll blir det iallafall, eller förhoppningsvis, en filmkväll. Hos vem vet jag inte och vilka vi blir vet jag inte heller. We'll see!


Kommentarer
Postat av: Christian

Sv: Men ofta jag hittar fyrklöver. Jag måste fan hitta en Leprechaun för att kunna få tur. :(



Kreativiteten kickar in när man minst anar det! ;) Ja. Vi får använda Kulning när vi vill ha kontakt med omvärlden!

Hahaha! xD JA! Ramla nerför berget! Renarna fattar inte vad vi håller på med. Detta kommer bli assum!



Känd dresser? :O Åhåhå!? Hur lagar man "riktig" pite palt då? Jag kan laga våran pite palt med vanligt vetemjöl och potatis. :P Hur gör ni där uppe?



Haha men tro inte så om mig nu! xD Du är snygg. Allmänt känt liksom!

Jaha du shoppade loss i Bulgarien alltså? Jag vill också shoppa lite!



Haha xD Att du alltid skriver "tolkas fritt". Varför tänker jag i helt andra banor för då! Missledande Madde, Missledande! ;O



Kram

2010-07-10 @ 12:12:31
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback