I just need somebody to love.

Lördag den 17/7-10

Jag är hemma efter en tokrolig dag på beachen! Började med att sola lite, men började ganska direkt med att spela volleyboll, kasta en liten boll mellan varandra, lite vattenbrottning och boule. Ja gott folk, vi spelade boule och det var himla roligt! Vi delade in oss, tjej och kille. Så det blev jag och Adam, Ville och Linn och Pierre och Olivia. Jag och Adam fick en bra start och det hela slutade med en vinst för oss! Sjukt roligt hade vi!

Var dock meningen att jag skulle fara med brudarna och äta ikväll, dock hann jag inte till den tiden de hade bestämt. Så jag hoppas att ni fick det riktigt roligt! Vi måste ses en annan dag! :)

Ikväll blir det att fara till kanot och spela volleyboll med samma gäng som ovan. Blir superduper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback