I wanted freedom

Torsdag den 15/7-10

Jag är hemma från en dag, full med sol och bad. Ja, visserliggen jobbade jag idag, men det kändes verkligen inte så. Efter lunchen for vi nämligen till en strand och badade med småbarnen, som var 7 stycken. Medans de badade så solade jag och Hanna rätt friskt. Alltså, på så sätt att vi verkligen stekte, inte naket. Sjukt skönt var det och färg har jag fått, great! Jag fick även några blöta kramar av barnen, så jag halvbadade väl.

Nu snart ska jag hoppa in i duschen, sedan ska vi till grannen och äta middag!



Tog en bild med mobilen medans vi var där.

Just det! Jag har blivit rik på teckningar. Har fått hela 6 stycken idag och igår fick jag två. Så för tillfället har jag 8 teckningar, varav 6 är från en som heter Hampus. Gulligt!


Kommentarer
Postat av: Micke

Det låter som du har fått dig en liten beundrare ;)

2010-07-16 @ 00:13:14
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback