I'll never let you go.

Solen kikade faktiskt fram en aning under dagen, så snabb som jag är, skyndade jag mig ut och satt mig på bron. Dock i shorts och linne. Bikini kändes liiiite kallt. Solen var kanske framme i en kvart, så något resultat kan det inte ha blivit iallafall. Hur som helst var det skönt.

For sedan ut och körde med pappa. Trodde att alla mina kunskaper jag hade bankat in i huvudet före vi for skulle vara bortblåsta, eller bortstekta av solen, men det gick sjukt bra! Blev rondeller, stadskörning och E4:an. Gick ju nästan bättre än sist jag körde. Blev riktigt happyface faktiskt! :D

Tänkte slänga upp en bild och visa hur brun jag är. Har inte insett det själv. Tycker att jag ser lite sådär smygbrun ut, men alla jag träffar blir helt förvånade över hur brun jag är. Konstigt det där.



Jag hade just och pass fått någon kant då jag for till bulle och nu, ja nu är jag rätt så brun.


Kommentarer
Postat av: Carro

:o

2010-07-10 @ 20:23:34
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback