Jag kan ta ett långt hårt straff

Blev inte en rejäl stekardag idag på stranden p.g.a. molnen, men vi stannade där i två timmar och läste lite tidningar, snackade, spelade fia och bara tog det lugnt. Därefter for vi hem till Felicia och tittade på tv. En riktigt härlig dag helt enkelt!

Nu snart ska jag hoppa in i duschen. Mitt hår är FULLT med sandkorn som blåste dit då vi solade, inte mys, men ska man till stranden så ska man och då får man vänja sig med alla sandkornen som yrde. Ja, det blåste lite där nere också.

Inte nog med att jag har sand i håret, min röst är helt död, igen! Jag låter som en man, eller vänta, jag låter som en kille som har kommit in i puberteten. När jag pratar försvinner den och den går även upp i falsett ibland. Killar, jag vet hur jobbigt ni hade det! Värst är det då jag inte har pratat under en längre tid. Då låter det som att..näe jga vet inte. Det går inte att förklara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback