My immortal

Söndag den 11/7-10

Hallå! Ursäktar mitt sena inlägg. Har varit på stranden idag med mamma, pappa och Emelie. Riktigt trevligt var det med mycket solning och faktiskt ett bad. Vattnet var väldigt kallt, ja det var verkligen jättekallt, så vi övervägde först att inte bada, men är man på en strand ska man banne mig bada. So we did it! Vi solade ju också enhel del, så nog har jag blivit lite mer brun. Känns bra! Man vill ju inte förlora färgen..

Ikväll blir det att vara med Emelie åter igen och kanske Linn. Troligtvis blir det kanot ikväll.


Kommentarer
Postat av: Christian

Sv: Haha ja men då lånar jag dig då i så fall? Skaka lite tur ur dig!



Haha ja. Vi kommer snabbt ner i alla fall. Eller så åker vi pulka ner! :D



Men det låter ju mysigt? :) Jag har dock tröttnat på att ha Jeans och kör på chinos eller mysbyxor nu!



Haha you bet! Nej men om jag har min mor och far nära och kan fråga dem så blir dem helt okej. Annars suger jag på matlagning. :S Jag får inte till smaken så bra. (Vilket gör det så bra med palt då den inte har någon direkt smak förutom fläsket!) Får tacka min släkt uppe i Norrland för den traditionen att käka pite palt! ;)



Roliga saker...? Du menar... :O Spela volleyboll?

Haha va inte rädd! Du kommer märka hur fruktansvärt ofarlig jag är när jag kommer upp till Skellefteå sen! Din mamma blir säkert dödskär i mig bara därför!



Haha that's the problem. You're too cunning! Men jag får väl försöka dra in en sådan sen jag också! ;) You just wait!



Kram

2010-07-11 @ 18:33:58
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback