Once again the sun is rising.

Jag är hemma efter en sjukt rolig kväll. Så jäkla underbara människor det finns alltså! Magen krampade även idag - av skratt såklart! Volleyboll med Linn, Adam, Ville, Pierre, Alle, Amanda och Viktor = skitnajs! Var dock synd att Elmira inte kunde följa med, men jag ska tvinga med henne någon annan gång. You know I will dear ;)

Nu ska jag lägga mig. Bara tre dagar kvar av jobb, sedan är jag FRII igen. Eller iallafall i ca. en månad, sedan börjar skolan om igen. Jag vet helt ärligt inte vad jag ska tycka. Skulle gärna vara ledig ett jäkla bra tag till!


Kommentarer
Postat av: Elmira

hahaa yes I know ;) :D

2010-07-28 @ 16:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback