Our time is running out.

Fredag den 9/7-10

Jag börjar detta inlägg med att säga STORT GRATTIS till min fina vän Johanna som fyller år idag! Eftersom jag kom hem rätt sent inatt, eller ja, vid kvart i ett så slängde jag iväg ett grattis sms till henne och jag var först ut att gratta henne. Stolt!

Nu snart sticker jag och Linn in till stadsfesten. Emelie kände sig hängig, så vi får se om vi ses någon annan dag, väldigt synd var det iallafall :/

Vädret är inte superbra, lite molnigt. Får hoppas att det inte börjar regna. PEPPAR PEPPAR!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Jag har precis lagt in ett inlägg med bilder från Gotland!

Kolla gärna in det! :D

Kramar!!

/Amanda

2010-07-09 @ 11:46:26
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback