Picture perfect memories

Torsdag den 29/7-10

I morse då jag skulle till jobbet dundrade det ute och duggade lätt av regn. Kan säga att jobbet inte peppade mig särskilt för att fara med cykeln dit, så det blev faktiskt moppen idag. Känns skönt nu i efterhand, var en jäkla motvind då jag for hem. Jag är ärlig då jag säger att moppen höll på att blåsa av vägen, eller iallafall blåsa över till den motsatta filen. En stor incident kunde hänt idag kvart i fyra. Tur att skelleftehamnsvägen inte är så traffikerad..

Dagen gick ruskigt snabb. Jag blev klar med tre teckningar, så nu har jag uppfyllt alla barnens drömmar. Iallafall via teckningsväg. Hade iallafall riktigt trevligt. Mycket skratt och roligheter blev det under melliset. Hanna är sådär smygrandom, precis som mig, GREAT!

Ikväll blir det att vara med Rebecka. Hon kommer hit, då blir det muffinsbak. Toppen (Y)


Kommentarer
Postat av: Christian

Smygrandom? Hur är man då? :P

2010-07-29 @ 20:27:53
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback