This is a warning.

Torsdag den 22/7-10

VÄNNER OCH FAMILJ och övriga svenskar, JAG ÄR TILLBAKA! Vårat internet gav upp igårkväll då pappas blev .. väldigt förbannad på den stationära datorn som fixar trådlöst internet till våran dator. Så gårkvällen var en arg kväll för både mig och min kära fader. Även denna dag har vi kämpat och åter kämpat, ett litet tag iallafall. Vissa jobbar ju, men nu är jag tillbaka! Vet dock inte hur länge jag kommer att ha internet, så jag passar på och njuter nu för tillfället!

Ikväll kommer min kära vän Elin hit från lilla Boviken. Vi ska träffas i Bergsbyn för att ta oss en glass innan vi brummar vidare hit till mig. Imorgon är det sista dagen av jobbet för den här veckan och det känns überskönt! Sticker till mormor och morfar på fredagkväll och kommer hem någon gång under lördagen. Såå uppdateringen lär fortfarande vara kass, men nu vet ni iallafall att jag lever.

Vill tacka min underbara vän Linn för att hon ville göra ett litet inlägg till mig. Du är bra go du med! :)




Kommentarer
Postat av: linn

puss!

2010-07-22 @ 20:17:23
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback