Titta vad jag hitta på scenen!

Fredag den 16/7-10

Shiet vilken dålig uppdatering. Jag måste verkligen skärpa mig, även fast jag är väl medveten om att den kommer att vara sämre nu. Hoppas ni kan leva med det!

Vädret har varit rätt kyligt idag, så något bad med barnen blev inte. Istället satt vi inne och ritade, lekte tagen och byggde kojor. Rätt mysigt sådär! I slutet av dagen spelade vi också lite basket, de är verkligen gulliga ibland. Dessutom har jag fått 6 nya teckningar till min samling nu. Inte bara av Hampus den här gången, från några andra också :)

Direkt efter jobbet cyklade jag hem snabbt, i motvind. Hoppade in i duschen och skyndade mig att fixa mig. Sedan for jag, Felicia och Linn till Santana för att äta middag, pizza. Var riktigt gott och mycket trevligt sällskap, fortsatte även hemma hos Linn med film. Någonting vi absolut ska göra om!

Ikväll ska jag försöka att lägga mig tidigt, men..inte än iallafall. Det är trots allt helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback