I gotta get away.

Har haft en sjukt rolig kväll med sjukt mycket fint folk. Ska se om jag kommer ihåg alla. Det var jag, Linn, Pierre, Simon, Linnea, Elin, Frans, Hanna, Alexander, Adam, Marcus, Emil och Sirri. Alltså 13 personer sammanlagt! Inte dåligt mina vänner, inte dåligt! Sjukt roligt hade vi med volleybollen, lite grillning und so weiter.

Eftersom jag spelade volleyboll mestadelen av tiden så har Elin..eller så är det någon annan som har tagit lite bilder sedan tog jag några också.








Någonting vi iallafall måste göra om, absolut!

Nu ska jag försöka att hoppa i säng. Imorgon är sista "lediga" dagen, börjar ju att jobba på måndag. Känner inte peppen kan jag säga.


Kommentarer
Postat av: Carro

SV: Jag menar att du är så BRUN! :O :D

2010-07-11 @ 10:12:50
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback