Det är sommarlov nu.

Onsdag den 21/7-10

God eftermiddag! Jag fick sluta en halvtimma tidigare idag av snälla Hanna, så jag tackar och bockar för det! Dagen har gått rätt fort, speciellt nu då vi lagar maten själva till barnen. Man får mer saker att göra vilket leder till att tiden går fortare. Som igår, då skulle jag koka ris till 16 stycken. Jag har kokat ris många gånger förut, men det var rent jobbigt! Idag skulle vi även koka nyponsoppa, himmelskt gott, men jobbigt att koka. Dvs. 3 liter nyponsoppa samt vispa ner allt sakta, sakta. Patience mina vänner, patience!

Ikväll blir det ut att springa. Har egentligen träning med A-laget, men eftersom jag inte har tränat på 5 veckor p.g.a. utlandsresan och uppehåll, så vill jag inte spela med dem. Konditionen måste bli liiite bättre, även fast jag cyklar en mil per dag. Blir ju inte riktigt samma sak ändå.

Efter löpturen blir det förhoppningsvis volleyboll. Peppar för det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback